Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Μπήκαν με τα όπλα στο λογιστήριο των ΚΤΕΛ

Μπήκαν με τα όπλα στο λογιστήριο των ΚΤΕΛ
Στα 25.500 ευρώ η λεία των ληστών



Σε 25.500 ευρώ ανέρχεται η λεία των δύο ενόπλων που λήστεψαν το λογιστήριο του ΚΤΕΛ Πιερίας, στην Κατερίνη.

Οι δράστες, έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους, μπήκαν στο γραφείο, όπου στεγάζεται το λογιστήριο του ΚΤΕΛ Πιερίας και με την απειλή όπλων, ακινητοποίησαν τον ταμία, αρπάζοντας το χρηματικό ποσό.

Στη συνέχεια εξαφανίστηκαν προς άγνωστη κατεύθυνση και αναζητούνται από τις αστυνομικές αρχές.

Πηγή : www.newsbeast.gr