Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Έκαναν διακοπές με πλαστά ευρώ

Έκαναν διακοπές με πλαστά ευρώ
Συνελήφθησαν τέσσερις βρετανοί τουρίστες



Τέσσερις νεαροί Βρετανοί, μέχρι 21 ετών, έκαναν διακοπές στα Μάλια της Κρήτης με πλαστά χαρτονομίσματα των 50 ευρώ.

Οι τουρίστες συνελήφθησαν από αστυνομικούς του Τμήματος Αστυνομικών Επιχειρήσεων Ηρακλείου και πάνω τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν συνολικά εννέα χαρτονόμισμα των 50 ευρώ.

Πηγή : www.newsbeast.gr